2010. február 12., péntek

Kapros-kukoricás csirkeragu

Hozzávalók:



  • 1 nagyobb csirkemell

  • 1 evőkanál vaj

  • 1 evőkanál olaj

  • só, liszt, bors

  • 1 doboz kukoricakonzerv

  • 1 kis doboz tejföl

  • kapor ízlés szerint (szerintem sok)


A csirkemellet kis kockákra vágtam, kicsi lisztben átforgattam. Összeolvasztottam a vajat és az olajat, majd fehéredésig pirítottam benne a húskockákat. Sóztam, borsoztam, aláöntöttem egy pici vizet, majd 15 perc és fedő alatt puhára pároltam. Ekkor beleborítottam a lecsöpögtetett kukoricát, az apróra vágott kaprot, és a kevés vízzel simára kevert tejfölt. Rottyantottam rajta egyet, kicsit besűrítettem fedő nélkül, és enyhén fokhagymás rizzsel tálaltam (1 bögrényi rizs vizébe 1 gerezd fokhagymát nyomtam).


3 adag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése