2018. április 16., hétfő

Maci kedvence - Tavaszi Segítsüti 2018

Itt a tavasz, itt van újra, szép, mint mindig énnekem :) 21:07 van, és még csak most van napnyugta, igaz, legutóbbi bejelentkezésem, a tavalyi süti óta az én Segítsüti-műhelyem székhelye petit áthelyeződött Észak-Nyugatnak. A tavasz pedig nem csak az enyhe szellők, finom virágillatok, rövidnadrágos futások és a nyár ígéretét hozza magával, hanem a Segítsütit is, immáron sokadik éve (szám szerint 9, könnyű ezt nyomon követnem, elsőszülött fiam érkezése után jött létre az akció). 

A Segítsüti pedig jó. Jó, mert részünkről "egy tepsi segítség", jó, mert a licitálók részéről ennél jóval nagyobb segítség, célzottan, mindig jó helyre. A családom szerint is jó, mert a próbasütiket mind el lehet fogyasztani :) Idézném a korábban hazaért férjjel történő esti chatet: "Ér megkóstolni a sütit? Vacsiztam rendesen! Becsszó! :)". "Ér :)"

Lényegre!

Tavaszi támogatottunk a Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat. A befolyó pénzből olyan - általában egyszer használatos - eszközöket szeretnénk beszerezni, amiket a Gyermekrohamkocsiban használnak a lélegeztetésre szoruló kisgyermekek kórházak közötti szállítása során. Nemes célért vegyél sütit! Ehhez nem kell mást tenni, mint kattintani a Segítsüti licitálós oldalára, majd egy gyors bejelentkezés után licitet nyerni a 30 pompás süticsoda egyikénél. A sütik holnap, április 17-én reggeltől licitálhatóak, a licitzárás: április 20-án 16:00 (figyeld a "világórát" az oldalon!).

Ja, a sütim :) Majd' elfelejtettem. Az kérem egy lisztmentes, laktózmentes, ámde nem kalóriaszegény tekercs. Fogtam egy nagyon kakaós piskótatekercset (receptet köszi Dokinak!), és belehengergettem egy fehércsokis-mascarponés tejszínes krémet, a licitálók, macik és a családtagjaim legnagyobb örömére. Igazán lágy, ultrakönnyű, nem túl édes sütemény az eredménye a kombónak, mindenkinek hidegen ajánlom :)

Licitre fel!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése