2013. január 28., hétfő

Zöldborsós-kukoricás chowder

Kint minden gyönyörű fehér, ebédre viszont színeset terveztem. Sajnos nem kaptam konzerv lencsét (zöldet), ahogy a recept írja, hát magyaros wirtschafttal zöldborsóval helyettesítettem :) Jó lett nagyon, egy jó sűrű, édeskés leves, igazi téli darab.

Hozzávalók:

  • 1 kis fej hagyma
  • 1 nagyobb krumpli (17 dkg volt héjastul)
  • 1,5 dl tej
  • 5 dl csirkehúsleves
  • 17 dkg csirkemellfilé
  • 10 dkg fagyasztott zöldborsó
  • 10 dkg konzerv kukorica
  • só, olasz fűszerkeverék (fagyasztott, aldis, nagyon szeretem)


A hagymát kockákra vágtam, 1 dl húslevesben feltettem főni. Amikor nagyjából megpuhult, hozzáadtam a kockázott krumplit, a többi húslevest és a tejet, majd a fűszerkeverékkel ízesítettem és puhára főztem. A krumpli felét és némi levest kivettem és leturmixoltam, majd visszaöntöttem a lábosba. Hozzátettem a kis kockákra vágott húst és a zöldborsót, megsóztam, és puhára főztem. A kukoricát csak a végén tettem hozzá, rottyant egyet, és lezártam. Közben valamikor kicsit lehaboztam a levest, mert a hústól sajnos habos lett.

2 nagy adag, a Good Food magazin 2013 februári számából az ihletés


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése