2009. július 6., hétfő

10 éves csúcstartó muffin


Ma 10 éves Korányi Balázs 800 m-es országos csúcsa (1:45,39). Ezen alkalomból (a post megjelenésével egyidőben) Balázs kimegy a Margitszigetre, szöges cipőt húz és újra lefutja a távot teljes erőbedobással. Mi is megyünk szurkolni, egy kis meglepetéssel is készültem a tiszteletére. 10 éves csúcstartó muffinnal. Hajrá Kakaó!



Hozzávalók a muffinhoz:





  • 12,5 dkg vaj




  • 15 dkg cukor




  • 3 evőkanál holland kakaó




  • 2 tojás




  • 25 dkg liszt




  • 1 púpozott kávéskanál sütőpor




  • 10 dkg csokilencse




  • 1,5 dl tej




Hozzávalók a díszítéshez:





  • 1 tojás fehérje




  • 12 dkg porcukor




A muffinhozvalókat a fenti sorrendben egy tálba pakoltam, összekevertem, és a 12 mélyedéses szilikonformába kanalaztam. 210 fokon 20 perc alatt készre sütöttem őket, majd hagytam kihűlni a muffinokat.



A tojásfehérjét félig felvertem, 3 részletben hozzáadtam a porcukrot, és alaposan habbá vertem. Kicsit gondolkodtam, hogy hol lehet a tortadíszítő szettem (a költözés óta nem használtam), aztán fogtam egy uzsonnászacskót, belekanalaztam a máz egy részét, kivátam a zacsi sarkát, és elkezdtem írókázni. A többi muffint is feldíszítettem, egyre viccesebb alakzatokat alkotva, azzal arányosan viccesebbre, ahogy a majdnem 11 hónapos kezdte elveszíteni a türelmét.



A jól bevált Orsoly-féle muffintésztával dolgoztam




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése