2009. július 2., csütörtök

Péntek reggeli kakaós tejbegríz


Nem aludtam valami fényesen, sőt. Amikor végre elaludtam, " ezek a mai fiatalok" (a szembelakásban kollégium üzemel...) röhögni kezdtek éktelen hangon, felriadtam, nem tudtam elaludni. Homeobogyó, kis játék a telefonnal, elalvás. Kis alvás, majd gyerekébredés, ringatás, megint nem tudok elaludni. Aztán 6-kor ébresztő. Megleptem magam ezen a nem olyan kipihent reggelen egy kakaós tejbegrízzel, szándékosan vidám tálba tettem és színes kanállal ettem. Mégiscsak legyen nekem jó.



Hozzávalók:





  • 3 dl tej




  • 3 evőkanál gríz




  • 2 evőkanál cukor




  • 1 teáskanál kakaó




A tejben elkevertem a grízt és a cukrot, majd lassan melegíteni kezdtem. Közben belekevertem a kakaót, folyamatos kevergetés mellett forrásba hoztam, és lekapcsoltam alatta a meleget. Langyosra hűlve jól megettem.



1 adag




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése