2015. március 4., szerda

Vaníliapuding házilag

Eléggé megérett a helyzet már arra, hogy a hátam mögött hagyjam a pudingporokat. Valójában nem is értem, mire jók, meg azt sem, hogy mire vártam ennyi ideig egy normális, házi puding elsajátítására. Mindegy is, most itt van a tökéletes, ne menjenek sehová, következik a csokipuding is. Nálunk ez is, mint szinte minden, laktózmentes kivitelben készül.

Hozzávalók:
  • 5 dl 1,5%-os laktózmentes tej
  • 1 dl laktózmentes tejszín
  • 3 tojás sárgája
  • 7 dkg nádcukor
  • 37 g étkezési keményítő
  • 1 vaníliarúd
A vaníliarudat félbehasítottam, a magját kikapartam. A tejet, tejszínt és a vaníliarudat lassan kezdtem melegíteni. Közben a tojássárgákat, a keményítőt, kikapart vaníliamagokat és a cukrot alaposan elkevertem, két kis merőkanál melegített tejjel lazítottam. Az egészet hozzáöntöttem a melegedő tejhez, majd lassú tűzön, folyamatosan keverve hagytam besűrűsödni. 

Colors in the Kitchen receptjét alakítottam hangyányit


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése