2007. április 4., szerda

Gombás tojás


Hazafelé a trolibuszon azon törtem a fejem, hogy vajon mennyire eretnek gondolat húsvét előtt tojást vacsorálni. Különös tekintettel arra a tényre, hogy a héten már egyszer főztem keménytojást a szép zöldséges-felvágottas tálra, amit végül nem fotóztam le Nektek, pedig készültem rá, mert igen szép lett. Szóval végül elvetettem a tojás gondolatát. Aztán hazaérve Valaki élénken érdeklődött a vacsora felől, és hamar rákérdezett, hogy nem-e ennénk-e tojást. Hát de. Én gombásat ettem volna, de ez lehetetlen vállalkozásnak tűnt a sarki bolt figyelembevételével. És még gomba is volt :)



Hozzávalók:





  • 1 kisebb fej hagyma




  • 15 dkg gomba




  • 6 tojás




  • só, pici olaj




  • esetlegesen reszelt sajt




A gombát megmostam, Valaki összeszabdalta. Közben felvágtam a hagymát kis kockákra, és az olajon pirulni küldtem. Jöhettek rá a gombafélszeletek, amikor megpuhultak, ha ez rá a helyes gasztrokifejezés, szóval akkor ráöntöttem a sózott, kicsit felvert tojásokat. Nem sütöttük keményre, közben viszont zöldséget aprítottam, és készen is voltunk. Kicsi pannóniát reszeltünk rá, egy pohárka fehér bort kortyoltunk hozzá, és zsömlével töröltük ki a tányér alját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése