2008. november 17., hétfő

Spenótos lasagne


Hozzávalók:



A spenótos részhez:





  • 25 dkg leveles spenót




  • 1 dl tejszín




  • reszelt parmezán




  • 1 gerezd fokhagyma




  • só, fehérbors, pici olaj




A besamelhez:





  • 4 dkg vaj




  • 1 púpozott evőkanál liszt




  • 4 dl tej




  • só, fehérbors, szerecsendió




  • 1 tojás sárgája




Továbbá 20 dkg lasagnetészta.



A spenótos szmötyihez a leveles spenótot egy kicsi olajon az átnyomott fokhagymával összepároltam, majd sóztam, borsoztam, beleöntöttem a tejszínt és belereszeltem a parmezánt, és pár percig rotyogtattam.



Utána elkészítettem a besamelmártást. Aztán meg szépen összerétegeztem. Alulra a besamelből tettem, aztán tészta, spenótos szmötyi, besamell stb. A tetejét besamel zárta, így, lefedve toltam a sütőbe 180 fokra, majd 45 perc után megszórtam reszelt parmezánnal, amit kicsit rásütöttem.



3 személyes adag




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése