2009. május 5., kedd

A teljesítési segéd színre lép :) (tüzes húsgombócok)


Úgy nézem, 2006. júniusában jártam Domestic Goddessünkél látogatóban. Bár név szerint nem vagyok említve, csak teljesítési segédként :) No itt volt az ideje, hogy előálljak a saját verziómmal.



Hozzávalók a húsgolyókhoz:





  • 60 dkg darált pulykamell




  • 2 tojás




  • 4 evőkanál zsemlemorzsa




  • só, bors, chillikeverék, cayenne bors (2 késhegynyi)




  • 2 káváskanál bazsalikom




  • kis olaj a tepsi aljába




Hozzávalók a szószhoz:





  • 3-3 evőkanál sima és chillis ketchup




  • 2 kávéskanál kakukkfű




  • késhegynyi cayenne bors




  • 2-3 evőkanál meleg víz




A darált húshoz ütöttem a két tojást, majd hozzákevertem a fűszereket és a zsemlemorzsát. Kiolajoztam a tepsit, majd kb. 3 cm-es golyókat formáltam a húskeverékből, és szépen egymás mellé pakolásztam őket. 200 fokra előmelegített sütőben, alufóliával letakarva 35 percet sültek, a végén további 10 percet (alufólia nélkül természetesen) grilleztem.



A szószhoz összekevertem a fenti hozzávalókat, és ennyi, meg egy bambi. Kukoricás rizst főztem köretnek.



3 adag, a receptet tehát Nemisbékától vettem át

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése