2009. június 16., kedd

Piros lap a biochefnek


Kitaláltam magamnak, hogy kicsi szervezetnek, aki épp szokik hozzá az ízekhez, ételekhez, biozöldséget, biogyümölcsöt adok. Először a Sparban vettem meg azt a néhány dolgot, amit ehetett, illetve anyósomtól kaptunk saját gesztenyét. Aztán ahogy egyre többfélét kaphatott a fiam, más megoldás után kellett nézni (ráadásul a Sparban 700 Ft-ba kezdett kerülni 4 db bioalma). Képbe került a biochef nevű online módon is működő biobolt. Lehet rendelni, másnap vagy szombaton (rendelt dologtól függően) kihozzák, " szinte ingyen" , 600 Ft-ért. Az első alkalommal minden rendben ment, másnap megkaptam az egyébként friss és szép árut. A többi esetben (még háromszor próbálkoztam, mert kitartó vagyok (és lusta biopiacolni)), szóval a többi esetben napokat kellett várnom, volt, hogy el is felejtették komplettó a rendelést, volt, hogy " csak" 4 napot késett a cucc. Részemről ez nem egy biginning of a bjútiful frendsip, végeztem velük, soha többet nem rendelek onnan, és meg is írtam nekik egy levélben, hogy a barátaimnak is jól el fogom ezt mesélni. Ja, a panaszos levélre basztak válaszolni (finom vagyok és nőies).



Ne rendeljetek semmit a biocheftől!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése