2010. január 6., szerda

Tonhalas kukoricasaláta tortillaköntösben

Úgy megtetszett Hinyenc megoldása, hogy nem voltam rest kipróbálni, amikor egy szép decemberi este vendégünk érkezett.


Hozzávalók:



  • 6 evőkanál majonéz

  • 1/2 doboz tejföl

  • 1 teáskanál mustár

  • 2 evőkanál olivaolaj

  • 2 evőkanál kapribogyó

  • 1/2 fej hagyma

  • 1 doboz kukoricakonzerv

  • 1 doboz tonhalkonzerv

  • tortillalapok


A majonézt és a tejfölt egy nagyobb tálban összekevertem, aztán hozzákevertem a mustárt és az olivaolajat. Belereszeltem (ájláv Microplane reszelő) a hagymát, utánadobáltam a kapribogyót, aztán következett a lecsepegtetett tonhal és a kukorica. Alaposan elkevertem, hogy a tonhal töredezzen szét, fefedtem a tálat, és kicsit összehűtöttem a salátát.


Vacsoraidőben a tortillalapokat egyesével jól felmelegítettem a mikróban, majd betöltöttem a tonhalas kukoricasalátát, visszahajtottam az lap alját, feltekertem, kézbe nyomtam (azért egy tányér nem árt alá), és jó étvágyat kívántam.


6 tortillalaphoz elegendő, a hétköznapínyenc blogon találtam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése