2011. október 5., szerda

Cukkinikrémleves fetasajttal

Hozzávalók:



  • 3 kis cukkini

  • 1 közepes krumpli

  • 10 cm póréhagyma

  • 2 nagy gerezd fokhagyma

  • 1 csirkeleveskocka (Alnatura)

  • 15 dkg fetasajt

  • kevés olívaolaj

  • a tetejére pirított hagyma


A póréhagymát felkarikáztam, a fokhagymát megpucoltam. Az olívaolajon megfuttattam a póréhagymát, majd az átnyomott fokhagymát. Beletettem a lábosba a félkarikára vágott cukkinit is, és jó 10 percig pároltam-pirítottam. Ekkor felöntöttem úgy egy liter vízzel, amiben feloldottam a leveskockát, és hozzáadtam a kockákra vágott fetasajtot, valamint az apró kockákra vágott krumplit is. Forrástól számítva 10 percig főztem, majd leturmixoltam az egészet. Rostad lökkel tálaltam :) (pirított hagyma a' la IKEA).


Tányérméret és étvágy függvényében 4-6 adag, Bereznay Tamás ötlete alapján

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése