2013. február 12., kedd

Tonhalas arabbiata

Jó, hát penne nem volt itthon, mini fussiliből készült. Na de mekkora ötlet paprikával, tonhallal, olívával turbózni! Ismétlést követel :) Meg-e lepődünk-e, hogy egy újabb Good Food recept? :) Nem. Ez van most, a szakácskönyvek lapulnak a polcon, a magazint meg használom ezerrel. Jó így nekem most.

Hozzávalók:

  • 15 dkg fussili tészta
  • 1 ek ikívaolaj 
  • fél-fél sárga- és piroshúsú paprika
  • 4 dkg olívabogyó - vegyesen zöld és fekete
  • 1 doboz kockázott hámozottparadicsom-konzerv
  • 2 kis doboz tonhal (56 g volt darabja)
  • só, 1 tk cukor
  • 1 duci :) gerezd átnyomott fokhagyma
  • fél kk cayenne-i bors
  • 2 ek reszelt parmezán


Az olívaolajat felforrósítottam, a csíkokra vágott paprikákat sütni kezdtem benne gyakran megkeverve. 4-5 perc múlva hozzátettem a fokhagymát és a cayenne-i borsot, picit még átpirítottam. Ráöntöttem a paradicsomkonzervet, ment bele az olívabogyó, a cukor, kevés só. 10 percig rotyogtattam alacsony lángon, ekkor még belekevertem a lecsöpögtetett tonhalat. 

Közben kifőztem a tésztát, hozzákevertem a csípős-halas ragut, megszórtam parmezánnal, és nekiestem, mint tót a mamának :)

3 kisebb vagy 2 nagyobb adag



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése