2013. május 17., péntek

Segítsüti átadás 2013

22 csomag KitKat, 70 dkg mogyoró, 60 dkg mogyorós csokigolyó, 1,3 l tejszín, 30 dkg étcsokoládé, másfél doboz tojás, némi cukor, mi az? Egy hétvége köré tervezett Segítsüti-átadás :)

Természetesen régesrég megkapták tortáikat a nyerteseim, pontosabban a nyertes Amoni és a vigaszágas sü-TEAM (akikről kiderült, hogy már többször meccseltek korábban egymással másik sütiért), csak a megörökítés maradt el mindeddig.

Amoni kishíján zavarba hozott, mert ő komolyan vette, hogy a torta gluténmentes (ha a torta kitkat-kerítését levonjuk), ezen felül érdeklődött, hogy lehet-e laktózmentes is. Ebben nem vagyok profi, de aztán könnyű dolgom volt, hiszen a tortában egyedül a tejszínes csokikrém volt tejes, kis körülnézés után találtam laktózmentes tejszínt (így hívják, döbbenet), és egy kevés hulalával is megtámogattam a projektet. Jó, tejpor a csokigolyókban is van, de azt Amoni jóváhagyta. Így jött el a péntek valamikor áprilisban, amikor is némi eltévedések után odanavigáltam magam az otthonához, kaptam mindenmentes finom sütit és még egy narancsos keserűcsokit, na meg egy jó beszélgetést. Végül egy autós felvezetést a város irányába (a GPS-ben már nem bíztam meg), sose volt még ilyen, vicces volt :) 

Aztán vasárnap este megsütöttem a tortalapot, a tortát csak hétfőn délelőtt állítottam össze. És szépen bebattyogtam a munkahelyemre :) Merthogy (lepel le), a sü-TEAM az én munkahelyi osztályom, és idén azzal tiszteltek meg, hogy erőst licitáltak a sütimre. Titkos megállapodásunk alapján akkor is vigaszágasok lennének bármilyen általam készített sütire, ha nem nyerünk esetleg semmit, de eddig még mindig nyertünk. Így jutott nekem egy szelet a saját segítsütimből :)

A visszajelzések igen jók voltak, Amoni szülinapra vitte, a csokigolyókból még egy szép kerek számot is kiraktunk. A munkatársaim szimplán nem jutottak szóhoz, amikor betermelték a kalóriabombát, én ezt bóknak vettem. A nyáron szülinapos fiam pedig természetesen csokigolyós mogyorótortát kért :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése