2007. február 4., vasárnap

Tökmagolajas-fenyőmagos saláta


Történt, hogy még valamikor ősszel elfogyott a tökmagolajam. Életem Első Tökmagolaja. Macska tett függővé, Valaki biztosította az első adagot. Amikor pedig az elfogyott, gyorsan megjegyeztem az üveg formáját és a feliratokat, és elkezdtem keresni, hiába. Végül tegnap, miközben a már szokásossá vált rohanás-hasmenés-leizzadás-remegés kvartettet követve az első utunk a bioboltba vezetett szőlőcukorért (még szerencse, hogy az Árkádban voltunk :) És ha már biobolt, akkor a megszokott kör, nézzük van-e valami intelligens csomagolású tökmagolaj. És jé, volt, meg is vettük. Valaki még ma rámhoza a frászt egyszer, közölte ugyanis, hogy ez melegen sajtolt, és kérdezte, az előző milyen volt. Hát fogalmam sincs, de mindjárt kétségbeestem, hogy biztos nem ilyen, és nem is lesz jó. És akkor tudtam, hogy mi lesz vacsorára. Saláta, tökmagolajal. El is mentünk a Kaisersbe, igaz, citromért és mézért indultunk - mézes hársfatea rulez. És összeállt a vacsorám. Jelentem, a melegen sajtolt tökmagolajnak semmi baja.



Hozzávalók:



  • 1/3 zacsi endíviamix

  • 2 piros retek

  • fél paprika

  • 2 újhagyma

  • 5 nagyobb szem koktélparadicsom

  • 2 dkg fenyőmag

  • tökmagolaj

  • vegeta

  • bors

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése