2007. november 1., csütörtök

Duplaparadicsomos-duplasajtos minifarfalle


Az úgy kezdődött, hogy a négynapos ünnep előtti napom kicsit stresszesebb lett, mint amennyit elbírok. Még összefutottam Vörösvárral, akitől megkapam a szülinapi ajándékomat, egy hiperszuper rozsdamentes kuktát (erről később bővebben), aztán hazakúsztam, és csak néztem ki a fejemből. Valakit leküldtem a boltba, pedig ő egyvégtében harmincvalahány órát dolgozott, de gondoltam, ráfér egy kis friss levegő :) És mivel az erőmön kívül az agyamat is kölcsönadtam valahova, kijelentettem, hogy a pirosbetűs munkaszüneti napon mi bizony valamiféle paradicsomos tésztát fogunk enni, erre fussa, többre nem. A hámozottparadicsom-konzerven kívül még rendeltem mozzarellát is, és szerencsére két csomaggal jött haza, így született meg az ötlet, hogy menjen a tésztára is belőle.



Hozzávalók:





  • 2 doboz hámozottparadicsom-konzerv




  • 1 nagy fej hagyma




  • 3 gerezd fokhagyma




  • 8 aszalt paradicsom




  • 1 csomag mini mozzarella




  • reszelt parmezán




  • só, bazsalikom, majoranna, kis olivaolaj, pici cukor




  • 15 dkg mini farfalle




Az aszalt aradicsomokat nagyobb kockákra vagdaltam, minden szeletet 6-8 darabra, majd egy müzlistálban felöntöttem olivaolajjal, melléraktam egy gerezd szétnyomott fokhagymát, megszórtam morzsolt bazsalikommal, és majorannával, majd állni hagytam fél órán át. Megpucoltam és apróra kockáztam a hagymát, majd az aszalt paradicsomok alól leöntött (és addigra jól megzamatosodott) olajon megpároltam. Rádobtam a hámozott paradicsomokat, majd mivel egész paradicsomok voltak, a krumplinyomóval kicsit megtörtem az ellenállásukat. Beledobtam az aszalt praadicsomokat, a másik két zúzott fokhagymagerezdet, jól megszórtam bazsalikommal és majorannával, és óvatosan megsóztam, hiszen az aszalt paradicsomok is engednek a sótartalmukból. Jó alaposan beforraltam az egészet fedő nélkül, hogy besűrűsödjön, majd a végén egy pici cukrot dobtam volna vele, ha el nem felejtem, mindenestre ajánlom, mert a paradicsomoktól elég savas lesz a cucc.



Valamikor eközben feltettem a mini farfallékat főni, majd természetesen leszűrtem. A mini mozzarellákat háromba vagdostam, az asztalhoz készítettem a fagyasztott parmezánnal és a microplane reszelő kíséretében, és lehetett is tálalni. Legközelebbre annyi üzenet magamnak, hogy inkább toljam be az egészet egy mély tálba, és kicsit grillezzem rá a mozzarellát a tetejére, úgy biztosan még jobb lesz.



2 adag lett belőle







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése