2007. november 12., hétfő

Rumpuncs


Mintha csak láttam volna vasárnap a hipermarketben, hogy kint szakad a hó, valamiért bepakoltam egy Kotányi-féle puncsos fűszerkeveréket a bevásárlókocsiba, és a hozzávalókat is. A 24 első évadának utolsó négy részéhez jó szolgálatot is tett a melegital :) Aztán persze nem tartottam be százszázalékig a használati utasítást.



Hozzávalók:





  • 1 csomag puncsos Kotányi fix




  • fél liter gagyi száraz vörösbor




  • 2,5 dl víz




  • 2,5 dl narancslé




  • 4 evőkanál cukor




  • 1 citromkarika




  • 5 szem szegfűbors




  • 1 narancsos zöldteafilter




  • portorico rum




A vörösbort felengedtem a vízzel és a narancslével, beleöntöttem a fűszerkeveréket, a szegfűborsot, a cukrot, beledobtam a citromkarikát, és feltettem melegedni. Mielőtt felforrt volna, lezártam alatta alángot, belelőgattam a teafiltert, és 3 percig hagytam ázni. Bögrékbe szűrtem a puncsot, és kb. egy evőkanálnyi rumot löttyintettem minden bögrébe.



4 adag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése