2009. február 27., péntek

Almás csirkecombok


Hozzávalók:





  • 6 csirke alsócomb




  • 3 közepes méretű alma




  • 2 evőkanál olaj




  • 2 evőkanál golden syrup




  • 1 evőkanál édes chilli szósz




  • 2 teáskanál frissen reszelt gyömbér




  • só, bors




A csirkecombokat megmostam, megtöröltem, majd kicsontoztam, mivel Valaki nemigen eszik csontos húst. Egy tálban összekevertem az olajat, a golden syrupot és a chilliszószt, belereszeltem a gyömbért, sóztam, borsoztam. A húst alaposan beleforgattam, és jó egy órára betettem a hűtőbe. Közben meghámoztam az almákat, kiszedtem a magházukat, és vasgagabb negyedkarikákra szeltem. Az egy óra elteltével a húst jénaiba tettem át, rászórtam az almát, és 200 fokon lefedve sütöttem 45 percig, majd további 15 percig fedetlenül. Jázminrizst főztem hozzá.



2 adag lett belőle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése