2007. január 29., hétfő

Német krumplisaláta


Avagy krumplipüré gazdagon. A krumpli ugyanis szétesős volt (a jó isten áldja meg a mostani krumplikat, hogy sose tudom, milyet veszek...), szóval keverés közben atomjaira hullott, és csak nyomokban tartalmazott krumplidarabokat, és senki nem mondta meg, hogy salátát adtam az asztalra. Meg nem is nagyon emlékeztem a receptre :) Mindegy, ez lett:



Hozzávalók:





  • X emberre 2X krumpli, én 8-at főztem 5 emberre, határeset is volt a mennyiség




  • 1 nagy doboz natúr joghurt




  • nagyon apró kockára vágott baconszalonna




  • apró kockára vágott savanyú uborka




  • 4 gerezd fokhagyma




  • só, bors




A kockákra vágott krumpit megfőztem sós, biovegetás vízben. A natúr joghurtot összekevertem az átnyomott fokhagymával, sóval, borssal, megsütött szalonnadarabokkal, uborkával. Belekevertem a krumplit, és hagytam kihűlni. Optimális esetben persze előbb hagyom a krumplit kihűlni, és aztán kevergetek, de az én konyhám pici, az ember sok volt, az idő meg kevés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése