2007. január 31., szerda

Provanszi sült camembert


Hozzávalók:





  • 2 camembertkorong




  • 3-4 gerezd fokhagyma




  • provanszi fűszerkeverék




  • 2 evőkanál olivaolaj




  • 2 evőkanál száraz fehérbor




  • frissen őrölt vegyesbors




  • alufólia




A fokhagymákat megpucoltam és hasábokra vágtam. A camemberteket beluggattam egy hegyes késsel, és a lukakba dugdostam a fokhagymahasábokat. Megszórtam provanszi fűszerkeverékkel és daráltam rá borsot, majd egy jó nagy alufólialapra helyeztem fejjel luggatott oldalával lefelé. Az alufóliát előtte megkentem kicsit olajjal. A másik oldalát is borsoztam, fűszereztem, öntöttem rá 1-1 kanál fehérbort és fél kanál olivaolajat. Az alufóliát eligazgattam, hogy szellősen körbevegye a sajtot, a tetejére is szabtam kalapot, majd 190 fokos sütőbe tettem őket. 15 perc után levettem a tetejüket és még 4-5 percet kaptak.



Görögsalátával kínáltam, és magos barna zsömlével.



Állítólag ez két személyes adag, szép is egy egész sajtot kirakni, de szerintem inkább 3 emberes. Stahl-recept ez is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése