2008. április 5., szombat

Új lakás, új piac


Mert az úgy van, hogy az ember lánya járjon oda piacra, ahol lakik. Esetleg ahol dolgozik. Még esetleg, ami normális és útba esik :) Amikor Kelenföldön laktam, jártam a Fehérvári úti piacra (fúj), meg a Kelenföld városközpontnál lévőre, azt szerettem. Amikor a Keletinél, akkor alapvetően a Lehelre jártam, nem mintha az lett volna a legközelebb, de mire összeszedtem magam és a gondolataimat egy átlag szombaton, addigra a (kitelepített) Garay már bezárt. A Lehel meg negyed órára volt trolival, ismertem az árusokat, hol kell húst venni, és hol nem kell semmitse. Mindeközben a Hold utcára járok hétközben időnként gyümölcsért (na meg palacsintáért, sült hekkért :)



És hát új lakás, és akkor új piac. Épp ideje megismerkednem tehát a Bosnyákkal. A karácsonyi bevásárlás egy részét már ott intéztük, a karácsonyfa is onnan jött meg még néhány dolog (including istenijó savanyúság). Tegnap délelőtt is ott jártunk, és egyelőre elégedett vagyok. Hűtő javarészt feltöltve, a húsos normálisnak tűnt, a tojás gyönyörű és nagy, a 20 szál nárcisz szép, és még szilvalekvárt is vettem hirtelen felindulásból. Jók leszünk mi ketten együtt, a Bosnyák és én :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése