2008. május 17., szombat

Cukkinis-zöldspárgás újkrumpli


Moha és Sáfránynál olvastam, hogy mit főz, amikor szinte semmit. És megragadta a fantáziámat, jó kis tavaszi-nyáreleji ízek. Így szombat reggel irány a piac, persze csak a cukkini maradt majdnem el, de aztán mégsem. Kicsit továbbköltöttük ugyan, de ez tök normális. Azért a többesszám, mert befogtam Valakit, egyrészt, mert már késő volt, és minél hamarabb akaram ebédet, másrészt mostanában gyakran megesik, hogy elkezdek valamit, de közben le kell ülnöm, így Valaki kénytelen folytatni :)



Hozzávalók:





  • 1/2 kg apró újkrumpli




  • 2 kisebb cukkini




  • egy marék zöldspárga




  • 1 szál újhagyma




  • 1 paradicsom




  • néhány szem olivabogyó




  • pár karika újfokhagyma szára




  • friss rozmaring




  • friss majoranna




  • kakukkfű









  • bors




  • olivaolaj




  • reszelt gouda sajt




A krumplit megmostam, megsikáltam, majd félbevágtam az összeset, és az olivaolajon sütni kezdtem. A cukkinit megmostam, és nem túl kis kockákra vágtam, a spárgát megmostam, meghámoztam, és 2-3 centis darabokra hasogattam, az újhagymával együtt. A paradicsomot is felkockáztam, és a friss zöldfűszert is felaprítottam. Ezeket mind egyben küldtam a krumplik után, majd sóztam, borsoztam, és végül dobáltam rá az újfokhagymát és karikázott olajbogyót. Addig sütöttem, amíg a zöldség meg nem puhult, aztán reszelt goudával jól megettük.



Bő 2 adag




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése