2008. május 30., péntek

Koranyári rakottas


Hozzávalók:





  • 1/2kg újkrumpli




  • 2 kis cukkini




  • 2 nagyobb paradicsom




  • 1 nagy vöröshagyma




  • 1 doboz tejföl




  • 1 doboz joghurt




  • 1 tojás




  • 1 csokor petrezselyem + friss majoranna és rozmaring




  • só, natúr vegamix




  • 2 gerezd fokhagyma




  • pici olaj




Az újkrumplikat kicsit megkapargattam, és sós, forrásban lévő vízben 6 percig főztem. Tálcára borítottam és hagytam hűlni. Közben megmostam és felkarikáztam a cukkinit, félkarikáztam a vöröshagymát és a paradicsomot



Aztán rétegeztem: kis olajjal kikentem az edényt, jöttek bele a cukkinik, majd a négybe-hatba vágott krumplik (hasábokra vágtam), a szétszedett hagymák, majd félkarika paradicsomok. Randomszerűen kicsit megsóztam a rétegeket.



Végül leöntöttem a szottyal: összekevertem a tejfölt, joghurtot, fűszereket és a tojást, majd a zöldségre öntöttem. 200 fokra előmelegített sütőbe toltam, légkeveredett is, lefedve 45 percet (ekkor még sok lé volt alatta), majd fedetlenül 20 percet sült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése