2008. május 29., csütörtök

Penne arrabbiata


A hozzávalókról annyit, hogy nem tudom, az autentikus arrabbiata része-e a kukorica, de annyi étteremben ettem már így, hogy nekem hozzátartozik. Kutatásokat ugyan nem végeztem, örülök esténként mostanában, hogy luk van a fenekemen van mit enni, de most raktam bele. Ha azt mondjátok, hogy nem kell bele, akkor legközelebb nem teszek, ígérem. Chillipaprika meg nem volt itthon, viszont Valaki talált cayenne-i borsot, a maga nemében az is chilli...



Hozzávalók:





  • 20 dkg mini penne tészta




  • 1 doboz hámozottparadicsom-konzerv




  • 4 gerezd fokhagyma




  • késhegynyi cayenne-i bors




  • só, bors




  • egy kávéskanál cukor




  • fél doboz kukoricakonzerv




  • 2 evőkanál olivaolaj




Feltettem a vizet forrni, a szószt gyakorlatilag annyi idő alatt dobtam össze, amíg a víz felforrt, utána már csak rotyogtattam. A szószhoz az olivaolajon megfuttattam az áttört fokhagymát, majd ráborítottam a paradicsomkonzervet, a szuper (degukergető :) tupperes krumplinyomómmal átnyomkodtam, majd sóztam, borsoztam, beleszórtam a cayenne-i borsot, és forraltam-forraltam. Amikor a víz felforrt, beledobtam a tésztát, sóztam a vizet, kicsi olajat kapott, és amíg a minipennék megfőttek, a paradicsomszósz is besűrűsödött, ekkor szórtam bele a cukrot, hogy csökkentsem a paradicsom savasságát. Belekanalaztam a kukoricát, és befaltuk az egészet. Mind a 3 adagnyit. Fényképezésre nem volt idő :)



3 adag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése