2009. március 18., szerda

Narancsos-csokis muffin


Egyértelműen Doctor Pepper ihlette a receptet. Nemcsakhogy írt egy ilyet egyszer, még figyelte is, hogy én kinéztem magamnak, és a karácsonyi GBT-re meg is sütötte, és erre ott fel is hívta a figyelmemet. És a kandírozott narancshéjat is tőle kaptam, vagyis tőle hozta az angyalka. Muszáj volt nekilátni hát. Megvallom, ez a második próbálkozás, az első valahogy nem lett jó, nekem nem volt elég édes a tészta, viszont túl sok volt benne a csoki, ezért módosítottam rajta egy kicsit.



Hozzávalók:





  • 28 dkg liszt




  • 15 dkg cukor




  • 6 g kakaópor




  • 2 púpozott teáskanál sütőpor




  • 1 nagy narancs lereszelt héja




  • 15 dkg étcsokoládé durvára vágva (esetemben csokilencse, vagy hogy hívják)




  • 2 dl tej




  • 2 tojás




  • 3 evőkanál olvasztott margarin




  • 1 evőkanál rum




  • 3 evőkanál kandírozott narancshéj




A fenti hozzávalókat egy tálba pakoltam, jól összekevertem, és már adagoltam is a novicsentó új szilikonos muffinformákba. 200 fokon 23 perc alatt sültek pont jóra.



12 db normál méretű muffin lett belőle, az eredeti recept itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése