2009. március 12., csütörtök

Tojásos nokedli


Tény, hogy gyerek mellett az élet nagyobb szervezést igényel. Pláne, hogy szombat kora délután babaúszásra járunk, azt már nem lehet elkövetni, hogy szombat reggel 9-kor, kávéval a kézben, laptoppal az ölben az ágyban ücsörögve elkezdünk rajta gondolkodni, hogy mit együnk, majd utána indulunk csak el a piacra - boltba. Az egyik új elhatározásunk, hogy Valaki csütörtök este bevásárol, én meg előtte persze listát írok. Szép elhatározás, egyszer már sikerült is véghezvinni, aztán eljött a péntek este, lista már volt, bevásárlás még nem, de kedv sem, órát 6-ra felhúztuk, jó. Reggel ébredvén rájöttünk, hogy ez jó, de még mindig nem tudjuk, mit együnk. És akkkor rájöttem hirtelen, hogy március, tavasz, tojásos nokedli. Lőn.



Hozzávalók:





  • 5 tojás




  • langyos víz









  • liszt




1 tojásból, vízből, sóból és X mennyiségű lisztből nokedlitésztát gyártottam. Forró vízben megfőztem, leszűrtem, majd a maradék 4, felvert tojásra öntöttem, és kicsit átforgattam-melegítettem. Lágyan szeretjük, úgyhogy nem sütöttem rá teljesen a tojást. Jobb családokban ecetes-sós-cukros salátalébe forgatott fejes salátával tálalják, nálunk ez elmaradt, mert a saláta nem került rá a bevásárlólistára :( Na majd legközelebb.



A mennyiségekről okostojás írt ide okosakat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése