2006. október 26., csütörtök

Zöldségleves


Ez az, ami a gyerekkoromból nem ismerős. Mindenféle hagyományos levest ettünk, nagyon változatosan is, de olyat, hogy dobáljuk össze az otthon található zöldségeket, na olyat nem. Pláne olyat nem, ami se rántást, se habarást nem kapott.



(Mai) Hozzávalók:



1 fél fej hagyma, 2 kisebb sárgarépa, 1 fehérrépa, 10 szem kelbimbó, 5 nagyobb rózsányi brokkoli, fél karalábé, káposzta, 1 krumpli, 1 paprika, 2 paradicsom, 2 gerezd fokhagyma, 1 ág zellerzöld, só, bors, biovegeta, szerecsendió.



Összeaprítottam az alapanyagokat a zellerzöld kivételével, a fokhagymát belenyomtam. Felengedtem vízzel, beledobtam a fűszereket, és jól összefőztem. Tálaláskor parmezánsajtot reszeltünk rá.



Kb. 8 adag lesz belőle




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése