2007. július 3., kedd

Gasztrociki kördés


Kicsivú megdobott egy kördéssel (kopirájt báj Fakanál). Azóta szárnyal a látogatottságom :) Szóval ti tényleg kíváncsi vagytok, hogyan vagyok GázGizi a konyhában?



Hát először is ugye ott a vegeta. Ami szerintem nem gáz, mert ha gáz lenne, akkor nem tartanék otthon belőle, de tartok. És úgy kéthetente használok is belőle. Szóval szerintem nem gáz, ellenben sokak szerint igen, mert roncsolom magam, meg a só, meg a tartósítószer, és egyáltalán. Hát én szeretem, mert van egy olyan íze, ami a gyerekkoromat hozza a konyhába minden alkalommal. Például amikor összekeverek egy doboz 20%-os tejfölt egy csomó vegetával, hogy jóóóól érződjön az íze, és megeszek hozzá egy karéj vastagra vágott friss fehér kenyeret. Na az olyan.



A malacfülről jutott eszembe, hogy szeretem a disznósajtot. Hát nem mindennapi vendég nálam, egy évben akár kétszer is szoktam enni, de szeretem. Szigorúan nem a szeletelt, előrecsomagolt változatot, micsoda hülyeség, a disznósajtot vastagra kell vágni a kisdeszkán.



És egy csomó kaját ki szoktam dobni.... Most meg nem jut eszembe semmi több most, pedig renitens vagyok. Na majd update-elek akkor.



Update: ez tényleg ciki. Csakhogy nem magamtól jutott eszembe, hanem a szag vonzott oda. Napok óta kerestem a savanyú szag okát. Most megtaláltam. Kb. 20 dkg, folyóssá vált meggy személyében, basszus. És a rumtopf is felforrt. Magam alatt vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése