2007. július 21., szombat

Minek nevezzelek?


Ezt az édességet tipikusan a nagymamám készítette, tipikusan a Balatonon, tipikusan őszibarackkal. Ahogy nézem a mennyiséget, nem állhatott meg dupla adag alatt. Eszembe jutott, össze is dobtam a héten, csak még nevet nem találtam neki. Akinek van jó javaslata, vagy hívják náluk otthon ugyanezt valahogy, ne habozzon kommnetezni.



Hozzávalók:





  • tetszőleges mennyiségű babapiskóta




  • 1 csomag főzős puding (vaníliás vagy csokis, de a karamelles is kiváló) és a hozzávaló mennyiségű tej és cukor




  • gyümölcs (szerintem barack mindenképpen kell bele, a többi tetszőleges)




A pudingot előírás szerint elkészítettem, majd a tál aljára öntöttem belőle egy kicsit, erre pakoltam a babapiskóákat, öntöttem megint pudingot, belekockáztam a barackot, majd leöntöttem pudinggal. Hagytam összehűlni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése