2007. július 17., kedd

Szűz molyirtó


Egyrészt, kint este 8-kor 35 fok van. Másrészt kaptam végre cserepes mentát. Harmadrészt reggel a Vianban voltunk Fakanállal, ahol zseniálisan jó limonádét adnak. Meg azért is, mert megérdemlem. Hazajöttem, és összeütöttem egy szűz molyirtót, azaz virgin mojitót, azaz mentás limonádét.



Hozzávalók:





  • 3 evőkanál cukor




  • sok mentalevél, a nagyobbak kettétépve




  • 1 lime




  • fél citrom




  • 1 liter víz




  • sok jégkocka




A cukrot kis vízzel nagyjából összekevertem, beletépkedtem a mentát, a lime-ot nyolc részre vágtam és mielőtt a kancsóba hajigáltam volna, kicsit megnyomkodtam, belecsavartam a citromot, felöntöttem vízzel, és dobáltam bele jégkockát. És azt hiszem, két cserép mentát kellett volna venni :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése