2007. március 18., vasárnap

Rumos kakaó


A tavalyi síelés slágere a forralt bor volt, idén mellészegődött a rumos kakaó. Én csak egyet ittam, de első látásra szerelem volt. Természetesen ki kellett próbálni itthon is, még szerencse, hogy hazafelé befigyelt a kosárkánkba együveg öt öróba kerülő fehérrum.



Hozzávalók:





  • 3 teáskanál cukor




  • 1/2-1 teáskanál kakaópor, a klasszik holland kakaó, csak semmi azonnal oldódós izé




  • 3 dl tej




  • 3 cl fehérrum




A cukrot és a kakaóport kétcseppnyi tejjel kikevertem, majd hozzáadtam a maradékot, és hevülni küldtem. Nem hagytam felforrni, mert nem akartam fölet rá, de jó forróra melegítettem. Átöntöttem egy nagy bögrébe, beleöntöttem a rumot, és már készen is voltunk.



1 személyes adag

1 megjegyzés:

  1. te jó ég, amikor ifjúkoromban vitorláztam, a rumostej volt a sláger, édes sűrített tejet (konzervben árulták) higítottunk rummal :-)

    VálaszTörlés