2010. november 16., kedd

Narancsos nyúlmájpástétom

Hozzávalók:



  • 50 dkg nyúlmáj

  • 3 evőkanál mangalicazsír

  • 2 evőkanál vaj

  • 1 nagyobb hagyma csíkokra vágva

  • 2 gerezd fokhagyma karikázva

  • 1 narancs leve és héja

  • 1 evőkanál méz

  • 1/2 teáskanál őrölt szegfűszeg



A narancs levét, héját, a mézet és a szegfűszeget összekevertem, félretettem. A májat megmostam, feleztem. Felolvasztottam a zsírt, és megsütöttem benne a májat, majd átkanalaztam az apírógépbe. A visszamaradt zsíron megpároltam a hagymákat, majd zsírostul átzuttyantottam azt is az aprítógépbe, utánuköntöttem a narancslét, sóztam, és aprítottam. A végén a puha vajat is hozzákevertettem, és már lehetett is átkanalazni a tálalóedénybe.


Nekünk hiányzott hozzá a mustár, a kenyéren azzal is megkentük, én zöldborsos mustárral, Valaki simával.


A receptet kicsi Vúnál olvastam, libamájkivitelben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése