2007. november 24., szombat

Új lakás, új konyha


Bár senki nem hiányolt, legalábbis a tudtomra nem adta (igen, paranoidskizofrén vagyok, azzal a folyamatos elképzeléssel, hogy engem senki nem szeret, de ez megint egy másik téma), elmesélem, miért is vagyok távol mostanság.



Október végén átvettük ugyanis A LAKÁST, a brennyú lakást. A felújított lakást, amin azért találtunk némi alakítanivalót így is. Onnantól kezdve tehát gyakorlatilag az esték többségét és az összes hétvégét mindenféle barkácsáruházakban, függönyboltban, mosogatógépnézőben, ikeában és egyéb helyeken töltöttem. Azt azért elmondom, hogy még jóval a költözés előtt az első dolog, amit áthoztunk és a fiúk beszereltek, az a sütő-főzőlap kombó volt :) Most ott tartunk, hogy tegnap átköltöztek a cuccok, az általam kitűzött cél szerint ugyan egy nap alatt nem sikerült kipakolni (naiv voltam picit :), de az adventet már nagyjából rendben akarom kezdeni. Végre kicsomagolhatom majd a szakácskönyveket (július közepén láttam őket utoljára, 42 fokban), végre süthetek (éppen 5 hónapja, a születésnapomon sütöttem utoljára), és ha beszereli Valaki, végre lesz mosogatógépem :)



Hétfőn viszont Gundel, kedden angyalkajáték, és már nagyon várom az adventi készülődést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése