2007. november 30., péntek

Mézes-mustáros csirke


És igen. Új konyha kipróbálva, sütő tesztelve. Minden jó :) A múltkor ettem mézes-mustáros csirkét Réka barátnőmnél, most meg valami egyszerűt kellett kreálni a karfiolleves utánra. Hát, Rékának ízletesebb lett a dolog, én azt hiszem, nem voltam elég bátor. Meg az is lehet, hogy ha combból csinálom, más lett volna a hatás, de Valaki miatt a csontok kizárva. Azért így is jó lett.



Hozzávalók:





  • 1 nagy csirkemellfilé




  • 2 evőkanál hagyományos mustár




  • 2 teáskanál dijoni mustár




  • 3 evőkanál méz




  • 1 dl tejszín




  • frissen őrölt bors




  • kis vegeta




A mustárokat összekevertm a tejszínnel, mézzel, vegetával, sóval. Ebbe alaposan beleforgattam a megmosott, félbe, majd harmadba vágott pipiciciket, és fél órát hagytam pácolódni. 175 fokos sütőben 40 percet sültek fólia alatt, majd 4 percet grilleződtek. Rizst főztem mellé.



3 adag



A Gundelben azt mondták, úgy kell jól sütni magas hőfokon, hogy feltekerem 200 fokra, előmelegít, majd ugye cucc bepakol, hőfok 180-ra visszateker. Mert túl nagy hűlés, ha 180-ra fűtöm fel, és a bepakolásnál szépen kihűtöm a sütőt. Na tessék. Igen logikus, mégse így tettem eddig. De majd mostantól :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése