2009. július 24., péntek

Sajtos csirkemell


Hozzávalók:





  • 1 csirkemellfilé




  • 15 dkg reszelt sajt (trappista tökéletes)




  • 2 nagy gerezd fokhagyma




  • 1,5 dl tej




  • 2 tojás




  • liszt




  • 5 dkg margarin




  • pici só




A csirkét alaposan megmostam, letörölgettem, és szélesebb csíkokra vágtam fel. A tejbe nyomtam a fokhagymát, picit megsóztam, ebbe tettem a húscsíkokat, és 4 órán keresztül áztattam őket. Amikor ez letelt (lehet persze egész éjszaka is), nagyjából lecsöpögtettem, és bepaníroztam, azzal a különbséggel a szokásoshoz képest, hogy zsemlemorzsa helyett a reszelt sajt volt a harmadik etap. Kimargarinozott tűzálló tálba pakoltam a cuccost, a végén a maradék tojással nyakonöntöttem, majd rácsípkedtem a margarinból a tetejére, és 210 fokon 45 percig sütöttem fedő alatt, majd 10 percig fedél nélkül :) Petrezselymes krumplival tálaltam.



3 adag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése