2013. február 11., hétfő

Zacher sütinyalókák

Egyszer csak nem hagyott nyugodni a gondolat, hogy az ovis farsangra sütinyalókát kéne vinni. Hogy örülnének neki! Nem mintha íz szempontjából nem lenne mindegy nekik, hogy pilóta kekszet viszek, vagy kakaós muffint vagy sütinyalókát. Na de a forma. Na persze, még csak holnapután lesz a farsang, szóval ne igyak előre a medve bőrére, mindenesetre a próbaverzió tűrhetően sikerült, holnap nekiállok az ipari mennyiségnek. Utálni fogom magam, de majd elmúlik :) Elsőre ezt az egyszerűt választottam, már amennyiben egyszerű lehet egy cake pop. Kakaós muffint sütöttem (Orsoly-féle muffin, nekem alaprecept), egy részét hagytam kicsit megszáradni, lemorzsoltam, összekevertem baracklekvárral, golyóztam, nyársaltam, csokiztam. Számszakilag:

  • 30 dkg az Orsoly-féle muffinból (ez 6 db volt emlékeim szerint)
  • 11 dkg baracklekvár
  • 10 dkg keserűcsoki
  • löttyintésnyi tejszín 
  • 1 ek golden syrup
  • színes tortadara a szóráshoz

2 megjegyzés:

  1. És Dr. Zacher Gábor mit szól ehhez a cuki Sacher-torta mutációhoz ? :D

    VálaszTörlés
  2. :) észre se vettem, hogy írtam :)

    VálaszTörlés