2013. június 21., péntek

Pestos cukkinileves zöldborsóval és fehérbabbal

A hozzávalókat így szinte teljesen fel is soroltam a receptben :) Ehhe. Ez aztán a könnyű húsmentes zöldségleves.

Hozzávalók:
  • 2 salátacukkini (50 dkg kb.)
  • 20 dkg zöldborsó
  • 1 doboz fehérbabkonzerv (töltősúly: 24 dkg)
  • 1 ek olívaolaj
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 2 ek zöld pesto
  • 1 liter zöldségleves alaplé (nálam 1 l-hez 1 alnatura kocka)
  • parmezán a tálaláshoz

A cukkinit megmostam, hosszában négybe vágtam, majd karikáztam, nem túl vékonyra. Felforrósítottam az olajat, 1 percig pirítottam benne a szeletekre vágott fokhagymát, ekkor rátettem a cukkinit is, és újabb 3-4 percig pároltam. Ment bele a zöldborsó és a lecsepegtetett, kicsit átmosott bab is, felöntöttem az alaplével, belekevertem a pestót és puhára főztem a zöldségeket (kb 5-6 perc kellett neki). Reszelt parmezánnal tálaltam. 

A Good Food magazin 2013 júniusi számában találtam


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése