2006. október 17., kedd

Coleslaw


Ausztráliában járván ettem először coleslaw-t. Amerikai saláta amúgy, ha jól tudom, az OZ-k legalábbis azt mondták, és szinte minden gyorsétteremben lehetett kapni. Nosztalgiáztam is most egy sort, meg jól is jött a sülthusi mellé köretnek.



Hozzávalók:



80 deka - 1 kiló káposzta



3 sárgarépa



1 alma



1 kisebb hagyma



1/2 bögre majonéz



1 natúr joghurt



1 dl tej



3 evőkanál cukor



1 teáskanál só



bors



1 evőkanál ecet



A káposztát, répát, almát és a hagymát apróbb etapokban, de pillanatok alatt rizsszemnyi nagyságúra aprítottam a hiperszuper aprítógépemmel. Mentek egy jó nagy tálba. Aztán az aprítógép edényében összekevertem a szószt, ráöntöttem a zöldségekre, kevertem rajta egyet, és már ment is a hűtőbe, hogy jól összeérjenek az ízek. Ez kb. 4 adag, ha köretként fogyasztjuk.



A konyhatrükkök fórumon olvasott különböző receptekből gyúrtam. Bár a fényképezőgép a husikra fókuszált, tessen a jobb oldalt vizsgálni :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése