2006. október 20., péntek

Olaszos pulykakockák

Fakanál kérésére, a coleslaw melleti husi leírása. Először is hadd szögezzem le, hogy nekem hiába mondja bármelyik recept, hogy csíkokra vágjuk a húst, hát én olyat nem tudok. Én bizony kockákra vágom a húst, lehet, hogy nem vagyok trendi, vagy kínai sem leszek így soha, hát mindegy :) A másik, hogy siettem, ezért bizony fűszerkeverékekből lett a pác. 30 deka pulykamellet vettem, felkockáztam. A felét belepakoltam egy kisebb tál aljába, és megszórtam az alább emlegetett toszkán fűszerkeverékkel, majd kapott még egy másikfajta olaszos fűszerkeveréket, az inkább zöldfűszeres. Aztán még egy réteg husi, és még egy réteg fűszer. Meglocsoltam bazsalikomos olajjal, amit a tesómék hoztak olaszhonból, és ment a hűtőbe 1,5-2 órára. Aztán meg kicsit átkevertem villával, és már sütöttem is ki őket az én kedvenc tefal serpenyőmben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése