2009. november 20., péntek

Bébikukoricás csirkemell hagymával


Tudunk élni, na. Nyilván red master csirkéből kell maradékfelhasználni. Persze jó lenne mindig kapirgálós csirkét enni, csakhogy a lottó ötös nem lett a miénk, hiába kaptunk nászajándékba 90 lehetőséget :)



Merthogy fagyasztva volt egy csontos red master csirkemell a mélyhűtőben, reserved for Mókamiki, lett is belőle neki kapros tökfőzelék rizzsel, az egész viszont nem fogyott el, én meg készételként sem akartam visszafagyasztani. Rittyentettem inkább egy gyors vacsorát, és isteni lett.



Hozzávalók:





  • fél csirkemell




  • 1 nagyobb fej hagyma




  • 6 cső bébikukorica




  • olaj









  • opcionálisan szójaszósz




A húst megmostam, megszárítottam, apró kockákra vágtam. A hagymát félkarikáztam, és a hússal együtt tettem a forró olajra. Körbepirítottam, visszavettem a hőfokon, megsóztam, és amikor minden megpuhult, a vasgagabb karikára vágott bébikukoricát is beletettem. Kavartam rajta kettőt, és lezártam. Én tálaláskor szójaszósszal locsoltam meg kicsit, Valaki nem változtatott rajta. Hagymás kenyérrel ettük.



Szűk 2 adag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése