2009. november 16., hétfő

Adventi muffin


Idén nagyszabású tervekkel indulok. Nem(csak) konyhaliag, hanem amúgy is. Hogy most aztán tényleg minden időben meglesz, a jövő héten ki szeretném tenni a dekorációt, megrendelni a koszorút, már megvettem pár ajándékot, és fejben is van néhány. Mondjuk, hogy nálam az ünnepi készülődés, az advent elkezdődött. Indulásnak itt egy adventi muffin (a nővérem ültette a fülebe a bogarat), idősebbek is elkezdhetik :)



Hozzávalók:





  • 25 dkg liszt




  • 10 dkg barnacukor




  • 1 teáskanál sütőpor




  • 2 teáskanál mézessütemény-fűszerkeverék




  • 1 teáskanál szárított citromhéj (találtam az édes sütikhez való dobozban)




  • 12,5 dkg olvasztott margarin/vaj (nálam 8:4,5-hez volt az arány)




  • 2 tojás




  • 2 evőkanál ágyas pálinka




  • 1 dl tej




  • 1 evőkanál méz




A hozzávalókat a fenti sorrendben egy mély tálba mértem-raktam, majd gyorsan összekavartam. Bekapcsoltam a sütőt 200 fokra, a muffinformába kapszlikat pakoltam, és a tésztát 12 részre elosztottam, és beraktam őket sülni. ## perc alatt sültek készre. Az eredeti recept szerint aszalt sárgabarackot és mazsolát kellett volna még beletenni, én lustaság és mazsolanemszeretés okán ettől eltekintettem.



12 darab, recept az ajandekosztas.hu-ról




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése