2014. november 2., vasárnap

Trükkös brownie

Nem először készült Doki sütőtökös-trükkös brownie-ja, de most alakítottam rajta. Csokiból nem volt elég itthon (megyek lázat mérni), így került bele egy kis holland kakaópor, a cukrot pedig tovább csökkentettem. Ja, és a lisztbe is csempésztem teljes kiőrlésűt. Szinte egészséges :)

Hozzávalók:
  • 30 dkg sült (!) sütőtök
  • 10 dkg vaj
  • 12,5 dkg étcsokoládé
  • 7,5 dkg barna cukor
  • 1 ek holland kakaópor
  • 10 dkg sima liszt
  • 10 dkg teljes kiőrlésű tönkölyliszt
  • 1 csapott tk sütőpor
  • fél üveg magozott meggybefőtt
A sütőt bekapcsoltam 160 fokra (légkeverés), a meggyet lecsöpögtettem.
Az előzetesen megsütött tököt a késes aprító nagyobbik táljába kanalaztam, majd pürésítettem. 
A vajat felolvasztottam, a csokit beletördeltem, majd hozzáadtam a cukrot és a kakaóport, az egészet összeolvasztottam, majd a sütőtökpüréhez kevertem. Végül belekevertem a sütőporral elkevert lisztet.
20X20 cm-es formába kanalaztam a tésztát, eloszlattam rajta a meggyeket, majd 30 perc alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése