2007. április 6., péntek

Olajcsomag


Vettem a múltkor egy üveg olivaolajat. Direkt azt a márkát kerestem, mert az előző üveggel nagyon ízlett. Aztán kibontás után - capresét ettem ennek tiszteletére - ehetetlenül avas olajat találtam a tányéromban. Néhány nap gondolkodás után írtam egy e-mailt a forgalmazójának, ami így végződött: " Számítok arra, hogy a hibát az én egyedi esetemben orvosolni fogják, továbbá elvárom, hogy kivizsgálják az esetet, amely után nem engedik meg silány termékek értékesítését, ezáltal a Carapelli márkanevének romlását."



A válasz kilenc nap múlva: " Szeretném Önt kárpótolni ezért a kellemetlenségért. Kérem adja meg, hogy a munkanapokon napközben hol érhetnénk el és egy kollégám vagy egy futár segítségével eljuttatok Önhöz egy Carapelli csomagot" .



Tegnap meg is érkezett. Köszönöm szépen, végigkóstolom őket, a bizalmam visszatért mindenesetre. Egyébként ez a századik postom :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése