2007. április 11., szerda

Roppanós szójás gomba


Keresek egy ízt, nem tudom, mit. Valami keletit, valami füstöst, valami édeset. Nem találtam meg még, de estére ennek okán alkottam valami újat, mármint nekem újat.



Hozzávalók:





  • 4 nagyobb gomba




  • 1 szál újhagyma




  • 6 bébikukorica




  • 2 gerezd fokhagyma




  • 2 teáskanál szójaszósz




  • 1 teáskanál méz




  • bors, kicsi olaj




A felforrósított olajra dobtam a vastagabb szeletkre vágott gombát és egycentisre vágott újhagymát. Amikor elkezdtek puhulni, rájuk nyomtam a fokhagymát, fél perc múlva megborsoztam, hozzáadtam a bébikukoricákat, a szójaszószt és a mézet. Rottyantottam rajta egyet és készen is volt. Nyolcba vágott paradicsommal tálaltam magamnak.



Egyemberes könnyű vacsora




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése