2007. október 12., péntek

Tejbegríz


Aznap este, hogy hazajöttünk Görögországból, muszáj volt valami meleget és egyben húsmenteset enni. Ráadásul nem volt itthon " semmi" . Viszont tartós tejet és grízt találtam. Főztem tehát tejbegrízt.



Hozzávalók:



  • 5 dl tej

  • 4 v. 5 evőkanál gríz (függően attól, hogy ki milyen sűrűre szereti)

  • 2 evőkanál cukor

  • 1 csomag vaníliás cukor



A tejet alacsony lángon feltettem főni, majd beleszórtam a grízt és a cukrot plusz a vaníliás cukrot. Ha benéztem volna a hűtőbe, láttam volna, hogy van ott citrom, és szépen reszeltem volna bele citromhéjat is (talán akkor a vaníliás cukor elhagyásával). Szép lassan felforraltam, közben gyakran kevergetve, majd hagytam kicsit kihűlni. Mivel kakaópor nincs az albérleti minimálfelszerelésben (és azóta sem vettem), lekvárral ettük. Én sárgabarackkal, Valaki eperrel.



Tényleg, említettem már az új kedvencemet? Bourbon vaníliás cukor. Isteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése