2010. április 28., szerda

Tandem Segítsüti átadás

Gabesszal, a Segítsüti nyertesemmel még azon melegében szerettük volna megejteni az átadást (hogy megtaláltam a levelét a spamek között...), de aztán kitört a vulkán, és a hamufelhő megakadályozta ezt a tervünket. Végül vasárnap délután nekiveselkedtem a dupla adagnak, hétfő este 10 óra magasságában készen is lettek a marcipános kekszek (nem, nem tartott 1,5 napig, csak közben elmentem aludni meg dolgozni). Közben folytak a tárgyalások az átadásról, régi ismeretségünk alapján bíztam Maczyban, a vigaszágasomban, hogy hajlandó lesz akkor átvenni a sütit, amikor megsütöm (kis diktátor lettem :)


Így hát keddre összeszerveztem egy helyre a lányokat-asszonyokat, kedves dolog volt tőlük, hogy alkalmazkodtak az időhöz és a helyszínhez, köszönöm ezt nekik külön. A Vásárcsarnok előtt találkoztunk, rendes emberek vagyunk mind :) Sajnos munkanapi ebédidő miatt Gabesszal csak egy pár szót tudtunk váltani, de megtudtam, hogy a lányával druszák vagyunk :) Maczy nagyobbikja pedig a távozás mezejére szeretett volna lépni, nem csoda, már megjárták előtte az Ázsia boltot. Hát, így esett a nagy eset. Azt mondták, ízlett nekik :) Én pedig köszönöm a licitet még egyszer! Ne menjenek sehová, hátra van még a Segítfüzet!


A fényképezésért pedig itt mondok köszönetet Tibornak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése