2013. szeptember 28., szombat

Márványos brownie

Kétszeresen kipróbálva. Másodjára meg-másfélszereztem a fehér réteget, nekem így még jobban bejön. Érdemes kipróbálni, abszolút.

Hozzávalók a brownie-hoz:

  • 10 dkg vaj
  • 20 dkg étcsokoládé
  • 12,5 dkg nádcukor
  • 3 tojás
  • 7,5 dkg liszt
Hozzávalók a krémsajtos réteghez:

  • 30 dkg krémsajt (mascarpone vagy Philadephia)
  • 3 tojás sárgája
  • 10 dkg (nád)cukor

A sütőt előmelegítettem 160 fokra, az enyém légkeveréses és nagyon süt, egyébként 180 fok a jó.

A brownie-t kevertem össze először. A kisebb darabokra tört csokit összeolvasztottam a vajjal, átkanalaztam egy mélyebb kancsóba. Hozzákevertem a cukrot habverővel, majd a tojásokat is, egyesével, végül a lisztet. Sütőpapírral bélelt nagy (26 cm-es) tortaformába öntöttem.

Utána jött a krémsajtos réteg, amihez egyszerűen összekevertem a hozzávalókat. Ráöntöttem a csokis masszára, és a kanállal enyhén átmozgattam-kevertem, hogy szép márványos legyen. Sütőbe toltam, és 35 perc alatt megsütöttem. Rácson hagytam egészen kihűlni, csak aztán vettem ki a formából.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése