2014. május 26., hétfő

Édesburgonyás csirkecurry

Nagyon meglepő módon egy Good Food recept következik. Ez mondjuk most nem a magyar kiadású újságból, hanem egy 80 best-ever recipes c. különkiadásukból, hát tényleg remek fogások vannak benne. Ezt a curryt már többször elkészítettem, csak ajánlani tudom.

Hozzávalók:

  • 1 ek olívaolaj
  • 4-5 ek vörös curry paszta (attól függ, milyen fajta és mennyire szeretjük curry ízűre)
  • 1 egész csirkemell kockázva
  • 2 közepes méretű édesburgonya kockázva
  • 15 dkg zöldborsó
  • 4 ek vöröslencse
  • egy doboz (400 ml-es) kókusztej
  • 1 bögre csirke alaplé (vagy kevesebb)
Az olívaolajon körbepirítottam a csirkemellkockákat, hozzáadtam a curry pasztát, és kb 1 percig pirítottam. Beletettem a vöröslencsét, édesburgonyát, kókusztejet, alaplét, és 15 percig főztem. Hozzákevertem a zöldborsót, és újabb 5 percig főztem a curryt. Rizzsel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése