2007. január 28., vasárnap

Tonhalpuffancs


Hozzávalók:





  • 3 doboz tonhalkonzerv - jó az olcsóbb is, úgyis leturmixolom




  • 3 evőkanál száraz fehérbor




  • 1,5 dl víz




  • 20 dkg liszt - vagy amennyit még felvesz




  • 2 csokor petrezselyem




  • 7 szál újhagyma




  • 3 gerezd fokhagyma




  • só, bors




  • olaj a sütéshez




A tonhalkonzervet lecsöpögtettem, majd hozzáadtam a fehérbort, petrezselymet, karikázott újhagymát, átnyomott fokhagymát, sót, borsot, és a vizet. Rúdmixerrel pépesítettem az egészet, majd hozzáadagoltam és -kevertem a lisztet. Nem kell, hogy kemény legyen, de azért ne is folyjon. Jó sok olajat forrósítottam a legnagyobb serpenyőmben, és teáskanállal beleszaggattam a tonhalas masszát, kb. 5 perc alatt sültek minden oldalukon szép pirosra.



Tartármártással és német krumplisalátával kínáltam.



5 embernek pont elég lett. Stahl-recept.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése