2007. május 5., szombat

Avokádós túrókrém


Az úgy kezdődött, hogy moes megvette élete első avokádóját. Sárváron, a Plusban, 169 Ft-ért... Már szemeztem vele a Hold utcai piacon is, de bátortalan voltam. Guacamole-t szerettem volna csinálni, in memoriam Ausztráliában töltött hónapok. Hazamentem a dolgozóból, és lusta voltam kikeresni a kézzel írott receptjeimből a kencét, gondoltam, írtam már én be azt a receptet a konyhatrükkökre, nézzük meg ott. Haha. Csakhogy a laptopomat ideiglenesen lecserélték, és az internetet az istennek nem akarta felismerni. Két órát szereltem telefonos segítséggel, kábelmodemet, wifiroutert, újraindítottam, regisztráltam, chellóztam, és éheztem. Közben kiugrottam a konyhába, és inkább összeütöttem egy túrós krémet.



Hozzávalók:





  • 1 avokádó




  • 12,5 dkg aktív túró




  • 3 teáskanál tejföl




  • sok frissen darált bors




  • frissen facsart citromlé




  • több só, mint gondolnánk




A fenti hozzávalókat alaposan összedolgoztam. Ha lett volna otthon egyéb, mártogattam volna bele, így fogtam egy kanalat, és betoltam az arcomba. Azért ez inkább kence, mint egytálétel :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése